Information spelrätter

Önskar du köpa en spelrätt i Borås Golfklubb finns det två alternativ:

1. Köp en befintlig spelrätt av en medlem. Medlemmar som säljer spelrätt hittar du i listan längre ner.
2. Finns det inga spelrätter till salu av medlem så går det även att köpa direkt av golfklubben. Pris: 8 000 kr.

Alla som vill sälja en spelrätt via vår hemsida behöver meddela kansliet via ett formulär som finns i kansliet eller på vår hemsida. På formuläret skall du ange namn och telefonnummer. Vill du sätta ett pris på spelrätter går det bra men det behövs inte. Så snart din spelrätt är såld behöver du kontakta kansliet så att ditt namn tas bort från listan.

Både säljare och köpare skall i samband med försäljning/köp fylla i och signera ett överlåtelsedokument som finns på kansliet. (även nedladdningsbar pdf nedan)

Spelrätter till salu

Övrig information spelrätter

Bestämmelser för innehavare av spelrätt i Borås Golfklubb