Framgångsrika företag är duktiga på att vårda relationer.

För många har företagsgolf blivit ett självklart verktyg i detta arbetet. Härlig natur och avkopplande miljö gör golfen unik, det är i få andra sammanhang du har chansen att samla dina affärsbekanta under så många timmar och ha kul. Borås Golfklubb hjälper dig att forma dagen så att allt flyter utan onödiga avbrott.

På Borås Golfklubb kan du välja mellan två banor. Normalt genomförs företagsgolf med shotgunstart, vilket innebär att alla deltagarna placeras ut på olika hål, startar samtidigt och avslutar samtidigt. Förtäring och prisutdelning kan ske direkt efter avslutat spel. Max antal startande är 72. Vanligen spelar man singeltävling, men det är allt mer populärt med olika former av lagtävlingar med deltävlingar utefter banan.

Hör gärna av dig med din förfrågan!

Kontaktformulär (företag)

Hej! Prata gärna med mig om du är nyfiken på Företagsgolf.

Partner- och marknadsansvarig