En företagsaktivitet på Borås Golfklubb förenar nytta med nöje.

Ta med dina kunder eller personal ut på landet, fast ändå bara 10 minuter från Borås centrum och bjud på en annorlunda upplevelse. Det spelar ingen roll om du är golfare eller inte, här skapar vi aktiviteter för alla. Med golfen som bas, fast lite mindre allvarligt, använder vi Pulsen Golfcenters träningsanläggning och korthålsbana på annorlunda sätt.

Golfen är ett optimalt verktyg för att svetsa samman gänget

Gör ett avbrott från det traditionella kund-/personalarrangemanget och prova på golf. På korthålsbanan kan olika former av lagspel förekomma. Att spela scramble innebär att alla får slå oavsett kunskap och ändå bidra till laget. Garanterat många skratt. Olika former av puttningtävligar i lag eller singel, stationsgolf där man får slå lite olika typer av slag mot uppsatta mål brukar uppskattas. En bra start på ett arrangemang är att slå bollar från matta för att få in känslan. Ta hjälp av golfare på ditt företag som visar, eller anlita någon av klubbens tränare.

Runda av med segeröl och en bit mat på Golfrestaurangen eller Golfcaféet.

Pulsen Golfcenter har du tillgång till konferenslokaler, om du dessutom vill ha en stund för samtal och information.

Ryder Cup upplägg mot Forsgårdens GK

Hör gärna av dig med din förfrågan!

Kontaktformulär (företag)
Ansvarig kontaktperson

Hej! Prata gärna med mig om du är nyfiken på Nätverk & företagsaktiviteter.

Partner- och marknadsansvarig