Utnyttja vår unika miljö och exponera ditt företag mot relevanta målgrupper

Som partner till Borås Golfklubb får du möjlighet att utnyttja den unika miljö och atmosfär som golfklubben erbjuder. Du exponerar ditt företag mot medlemmar, gäster och andra företag som besöker klubben och kan använda anläggningen för olika aktiviteter tillsammans med affärskollegor och personal.

Förena nytta med nöje

Årligen genomförs ett antal aktiviteter för våra partners som ger dig ett utmärkt tillfälle att knyta nya kontakter. Ett partnerskap med Borås Golfklubb kombinerar nytta med nöje.

Vanliga frågor och svar

Vi har en mängd olika exponeringsmöjligheter och alternativ på partnerskap. För att just ditt företag skall få ut så mycket som möjlig av partnerskapet skräddarsyr vi just efter dina önskemål. Nedan samlar vi vanliga frågor och svar om att vara företagspartner hos oss.

Hur långa avtal gäller?
Vem kontaktar jag för att få reda på mer?

Hör gärna av dig med din förfrågan!

Kontaktformulär (företag)

Hör gärna av dig till mig om du vill veta mer om att bli företagspartner på Borås Golfklubb!

Partner- och marknadsansvarig