Kallelse till Höstårsmöte 2023

Skriven av Klubben

Härmed kallas medlemmar i Borås Golfklubb till ordinarie höstmöte, tisdag den 28 november kl. 18.30 på Sagateatern. Motioner till höstmötet behöver vara styrelsen tillhanda senast 4 veckor innan mötet (31/10) Motioner skickas till info@borasgolfklubb.se.

Länk för anmälan till höstmötet via ”Min Golf” – https://mingolf.golf.se/competition/4202693

Meddelande från Valberedningen

Det närmar sig höstårsmöte och valberedningens uppgift är att kontinuerligt jobba med eventuella kandidater till styrelsen i Borås Golfklubb. Vi är en stor klubb och även om vi ofta rör oss på klubben träffar vi bara en bråkdel av alla medlemmar. I vårt arbete tittar vi på olika faktorer så som kompetens, intresse för klubben och dess utveckling samt sammansättning av gruppen med avseende på ålder och kön. Vi försöker även identifiera vilka framtida kompetenser som kan komma att behövas i styrelsearbetet, beroende på var klubben befinner sig för tillfället.

Är du själv eller någon du känner intresserad ta mer än gärna kontakt med någon av oss i valberedningen.

Patrik Adqvist: patrik@adinq.se
Christian Ekström: info@sagateatern.se